onsdag 26 maj 2010

Senaste påhittet!

Hejhej!

Jag lever vidare i Spanien, och nu kom jag på att jag inte har skrivir på ett tag. Idag har jag en tre timmars oförberäd svenska klass och jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Det blir nog pronomen och Adjektiv. :D.
För en vecka sen snart var jag hemma i hög feber och hade ett gråtanfall på sjukhuset när de vägrade att ge mig medicin eftersom jag inte hade ett europa sjukkort... Vilket följdes av ett argt telefonsamtal till mamma som för två dar sen fyllde år. GRATTIS MAMMA!! 57 redan!

Jag hade min syssling här under en hel vecka och vi gjorde valencia och sen drog ve ner till Alicante och såg det kristalblå havet och solade oss tills vi var röda som kräftor. Nej det var vi inte men lite röda fläkar lyckades jag få här och där.

Senarste påhittet som den här inlägget heter tänker jag inte berätta om men snart kommer det ett nytt inlägg som kommer chocka!

Kramar från luriga Maria I España!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar