onsdag 5 maj 2010

Ny rummis!

Det här flyttat in en ny filur i mitt hem...

Saras camera funkar inte längre så jag fick ta bilder av honom med min mobil.

Men han är snäll och trevlig och bra på att lyssna. Han säger inte så mycket och gillar sitt privatliv-han har inte så många vänner säger han.

Han kom på Davids födelsedag och här är han...

Han sa att han heter Abraham Lincoln. Men vi brukar kalla honom Lincon eller Abe. :D Innan han fick hatten så var han bara en smuttsig potatos och vi kallade honom Mr. Dirty! Men efter hatten kom på var det uppenbart vad hans namnet var... :D


men sorgligt nog har Lincoln redan börjat ruttna. Det ser ut som om han inte har borstat tänderna på ett år. Förhoppningsvis så lever han fram till Lördag så att mina vänner får se han. Håll tummarna allesammans att han inte blir skjuten heller!!

David var i alla fall väldigt glad att få en ny vän! Och jag med!!!

Kramar från Azagador de Alboraya 9

1 kommentar:

  1. Skönt att du klarar dig utan mig där nere!! Lyssnar just nu på alexis inspelning av Little bit och blir nostalgisk :) Kram på dig och Abe, och KUTSHIFOA!

    Sara.

    SvaraRadera