söndag 9 maj 2010

20 ÅR!

Hejsan allesammans!


Jag sitter nu och lyssna på "Alla som inte dansar är våldtäktsmän", och har just städat klart huset. ska sova snart men väntar på att prata med mamma

DAGEN EFTER









Lincoln hade en jätte kul tid och jag med. Den största överaskningen var att människor köpte presenter. Av david fick jag följa med till en bar och prova en halvliter tysk öl. god men för mycket att dricka mitt på blanka dagen. Sen bjöd han mig på en drick senare, men en likör som är väldigt fin från spanien.

Saras gammla rummisar gav mig 2 Disneyprinsess tårter som jag hade bett om hihihi. Man kan va barn så länge man vill! De gav mig även en present en en teckning, hudkrämer från HM och örhängen och hårband med leopardmönster. Jätte fina... :D Av mauro fick jag en flaska likör frå hans jobb.

Jag fick även choklad, en liten kaktus, två små prydnadsträskor i porslin från holland, en kladdkaka, massor av ballonger, ett halsband son gick sönder phh... HI ;P Och min favorit present av en kille som heter Julian. Ett par örhängen i form av en tråta och en donat... hahahahhhahah.

Kram från ett regnit 9 maj i Spanien! // 20åringen Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar