tisdag 4 maj 2010

No tengo ganas!

Jga har ingen igentlig lust att skriva nu... just nu... en este momento....men jag tror att det är viktig att fortsätta skriva, för annars förlorar vi det.

No tengo mucho ganas de escribir en este momento... ahora mismo... en este momento... pero creo que es importante siguir escribiendo, si no lo perdimos.
´Y tampoco es lo mismo escribir sin Sara... Ahora es solo las adventuras De Maria y no de Sarsmars!!! Mierda!

´Det är heller inte samma sak att skriva utan Sara. Nu är det bara äventyr med Maria och inte med Sarsmars... :( Skit!

Igår så skreck jag så på mina elever att jag gick hem med halsont och så ser nästan varje dag ut på jobbet! --- Madre mía! ojoj Jag stod även upp mot min chef när jag sa att hon inte kunde säga vad jag gjorde fel framför mina elever eller föräldrar för då tappar jag trovärdighet och makt... (atorety) Hur man än stavar det. Jag säger inte att jag är en perfekt lärarre bara att jag måste göra rätt in för deras ögon...
Joder!!
Igår hade jag och grabbarna (vännerna till David) skräckfilmkväll... Ohh inget för mig egentligen.

Igår tittade jag även på Barbie och de tre muskutörerna hahahah töntigt värre, barn film, men på spanska för att öva... Uno para todos y todos para uno!!!

Besos y dew(adios på valensianska) from Valencia

1 kommentar:

  1. :( no pasa nada señorita20AR a veces nos toca recorrer el camino solos :D

    SvaraRadera